#11

Jiří Koutný

zakladatel Collabim

 

Jirku poslední dobou fascinuje umělá inteligence, a tak se k nám o ní přijel rozpovídat. Už víc než deset let se pohybuje v onlajnu a znát ho můžete třeba ze SEO projektu Collabim, žejo. Jirkova beseda byla trochu strašidelná, a to zejména kvůli tomu, že díky umělé inteligenci nebudou mít (možná jednou) markeťáci co jíst. Automatické modely řízení kampaní, o kterých se Jirka rozpovídal, vyděsily nejednoho markeťáka v místnosti, a proto se to dotazy jen hemžilo.

#10

Jakub Kašík

kreativa, UX, grafika

 

Začátkem léta proběhla další pionýrská schůze. Milovník souborů Jakub Kašík aka Kuba, který stojí za projektem uschovna.cz, nám ukázal, jak udělat sdílení dat intuitivnější a zkrátka víc sexy. Během jeho povídání o start-upu Datawall se to dotazy jenom hemžilo a o pravou pionýrskou sváču se postaraly srdcařky Vendy a Šelby.

#9

Míra Podorský

Freelancer

 

Speakerovskou roli tentokrát přijal Míra Podorský, jůiks designér, který stojí za projekty jako je třeba Wifič, Bileto nebo Storyous. Ukázal nám pár postupů, které nám pomůžou uvažovat o zdánlivě známých věcech jinak. Viděli jsme i konkrétní případy jeho úspěšných i méně úspěšných projektů, protože chybami se člověk taky učí.

#8

Jirka Helmich

Web developer – Mews Systems

 

Jirka nám povídal o budování startupu ze svého, tedy ajťáckého, pohledu a o tom, jak může takový programátor přispět k rozvoji businessu, o kterém (aspoň ze začátku) nic neví. Firma Mews Systems vytváří hotelový online rezervační systém, nyní působí už ve 20 zemích světa, což fakt není málo.

#7

Pionýři pod kruhy

SMW crew

 

 

 

Letní pionýři byli v limitované edici a v jiné formě. Přednášeli zakládající členové a ostatní se přidávali s komentáři a názory. Naše téma bylo digitálně-sportovní. Rozebírali jsme totiž marketingové a digitální aktivity spojené s olympiádou. A byli jsme tak zapálení do diskuze, že z toho ani nemáme video.

Pionýři Digitálu #7

#6

Honza Šorm

online marketing director – Restu.cz

Honza Šťastný

account manager – H1​

Přednášející duo Honza&Honza měli své číslo perfektně secvičeno. Provedli nás krok po kroku tím, jak vypadalo využití See-Think-Do-Care u Restu, my jsme se poctivě ptali. Na závěr se s námi podělili i o case study ohledně sociálních sítí, takže přišly na přetřes všechny ty Instagramy a Facebooky.

#5

Martin Mráz

UX designer – LMC

Martin Mráz mluvil o tom, že žádný nápad není špatný. Jak to ale vyzkoušet? Poradil nám rychlou a hlavně levnou cestu. Všechno se točilo kolem UX, nové věci jsme se učili na konkrétních příkladech problémů, které LMC řešilo u serveru Prace.cz a o kterých jsme mohli i diskutovat a ptát se, prostě beseda, jak má být.

#4

Honza Habich

Product innovation – Rockaway

Únorové role přednášejícího se ujal Jan Habich a představil nám úspěšnou, ale i neúspěšnou kampaň na Kickstarteru, protože chybami se člověk učí. O tom svědči i fakt, že ač jejich první kampaň nedopadla úplně nejlíp, při té druhé už vybrali přes 5 milionů korun.

#3

Vánoční besídka

SMW crew

Třetí pionýry jsme pojali netradičně, a to formou vánoční besídky, kde jsme si zanalyzovali ty nejzajímavější case studies z uplynulého roku. Řečník nebyl, protože řečnil každý, kdo měl k tématu co říct.

#2

Petr Bechyně

SEO analytics – Collabim

Jako další téma jsme (si) vybrali SEO a analýzu klíčových slov. Přednášel nám náš bývalý parťák Petr Bechyně, současně vývojář v pražském Collabimu. Zaměřil se hlavně na to, jak důležitá je analýza klíčových slov, protože se na ni dost často zapomíná, přitom je… no zkrátka klíčová.

#1

Nikol Skočíková

COO – SocialSharks

Prvním řečníkem byla Nikol Skočíková. Tématem byl obsah (protože obsah je král!), a to zejména na sociálních sítích jako je Facebook nebo Twitter. Nechyběly konkrétní příklady přímo z dílny Socialsharks, debatovalo se ostošest.